czwartek, 30 maja 2013

Koktajl jagodowy z otrębami, czyli jak niewiele potrzeba do szczęścia :)


Czasami do szczęścia wystarcza bardzo niewiele - nas np. w upalny dzień bardzo uszczęśliwia zimny zdrowy jagodowy koktajl.
Wersja "dla niej" zawiera mniej cukru, natomiast "dla niego" ma go zdecydowanie więcej i często wcale nie tego brązowego :P
Odnośnie otrębów -  postanowiłam dodawać je do koktajli już zawsze. Wg, mnie smakują świetnie, a mężczyźni nie czują podstępu i nie wyczuwają zdrowego dodatku przemyconego do jedzenia :P Otręby są zdrowe: zawierają dużo błonnika, witamin mikro i makroelementów, przyczyniają się do sprawniejszego funkcjonowania układu pokarmowego. Nie wolno jednak dodawać ich do pokarmów bez ograniczeń ponieważ zbyt duża dawka jest szkodliwa. 2-3 łyżki otrębów zdecydowanie wystarczą, pomogą i na pewno nie zaszkodzą.
Jagód używajcie po ich wcześniejszym zamrożeniu - koktajl będzie zimny i nie będzie potrzeby chłodzenia go lodem a w efekcie niepotrzebnego rozwadniania.



Składniki:
1 szklanka jagód
1 szklanka  jogurtu naturalnego
0,5 - 1 szklanka mleka (ja dodaje 1)
3 łyżki otrębów
brązowy cukier

Wszystkie składniki wrzucamy do kielicha miksera i miksujemy :) Ot i cała historyja! :P




4 komentarze:

Witam! :)
Dziękuję za odwiedziny. Mam nadzieję, że przepisy i zdjęcia na blogu były dla ciebie inspiracją i pomogły Ci przyrządzić w swoim domu coś pysznego .:)
Dziękuję za komentarze, rady i uwagi.
I najważniejsze - zapraszam ponownie! :)

Jeśli podoba Ci się Ooomnomnomnom! polub mój blog na facebooku, a zawsze będziesz na bieżąco :) A co! :*